Examens middag!

Alltså WOW säger jag bara!! En månad av intensiv kurs på att lära sig säkerhet, service, medical aid och så mycket annat! Jag har fått lära känna så fina människor under den tiden och det firades helt klart med en middag på vapiano! Grym sällskap med utsökt mat , kunde inte begära en bättre dag! Efter middagen kände jag att kroppen var trött och då var det dags för mig att åka hem. Klassen rullade vidare hem till en klasskamrat och jag sov gott i min sköna säng. På måndag blir det en genomgång på service och care och på tisdag blir det GRADUATION!!! Då är vi officiellt flygvärdinnor och flygvärdar för SAS! HERE WE COMMMEE, snart väntar världen på oss <3!
 
Jag jobbar dagen efter, ingen vila för mig! Min första destination blir Belgien och det ska bli grymt roligt! Can not wait :D
Vapiano
 
Jag beställde en scampi med tomatsås, vitlök och chili (gotta have that spicy) SUPER god!
Allmänt | |
Upp